Post by kabreventhavern on Feb 11, 2022 13:25:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelig all hack ▞▞▞
▞▞▞ Flight Pilot Simulator 3D 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er ikke åpent i noen mobil, jeg vet ikke hva som skjedde. Dette spillet bare for 6 128 gb og opp til
Har potensial, men kontrollene er i portrett og spillet vises i liggende. Prøvde å kalibrere på pausemenyen, men fungerer ikke. Vennligst sorter dette problemet
Det er ingen yaw. Jeg kan ikke gjøre noe uten yaw kom igjen
rubish spill som ikke lar meg kontrollere flyet ordentlig når jeg fortsatt opp og ned gjør fortsatt ingen forskjell, ikke last ned dette spillet er absolutt søppel.
Det er en veldig god flysim, men de kunne ha oppgradert den...
Dette spillet er bra, men du bør legge til flere nivåer... Dette spillet blir kjedelig dag for dag...
Hei dette verdens beste spill
Selve spillet er enkelt og morsomt. Men sparer ikke fremgang! Jeg fullførte dette spillet fullt i 2018, nylig installert på nytt for tiden. Men hvor er fremgangen min?! Det starter fra begynnelsen. Hva er så vitsen med å støtte Google Play-spill når det ikke lagrer fremdriftsdata? Latterlig👎
goooooooooooooood 😊😊😊😊😊😊😀😊😊😀
Burde kommet første person eller cockpit vaner vinkel. Ellers BH
Kult spill, men kan legge til flere lassengerfly🙂. Hangarskipene er for små til at store fly kan lande, og den mest utfordrende delen er når flyets nese må ligge i en boks i en periode. Jeg håper det kan bli enklere siden jeg elsker fly og har spilt dette i lang tid. Det er rom for forbedring men bra jobba!!!!!🙂
Dette spillet er super fantastisk. Hvis vi vil spille dette spillet og lære om kontrollene, vil vi definitivt være en pilot i fremtiden.
De få gangene jeg har spilt dette var morsomt. Her er tingen når jeg prøver å laste opp spillet, går det til en svart skjerm og vil ikke lastes. Så det er derfor jeg gir den 4 stjerner
Flight Pilot Simulator 3D Rollspel wld
Jeg gir 4 stjerner fordi det gir ikke mening som det spesielle nivået som heter nødsituasjon, du må gjøre en nødlanding enn å gå til flyplassen og gjøre det slik at du ikke eksploderer hver gang du treffer noe og treffer vann
I hangarskipsoppdraget brukte jeg det anbefalte for dette oppdraget flyet, men etter 100 forsøk fullførte jeg ikke oppdraget fordi enten jeg ikke kunne lande på dekk eller hvis jeg landet helt i begynnelsen av dekket, sakket ikke flyet ned og det krasjet foran hangarskipet. ABSOLUTT SAMLING AV DIN TID OG I DITT LIV IKKE INSTALLER DETTE SPILLET. VERSTE SPILLET NOENSINNE LAGET I HELE UNIVERSET. JEG VIL ALDRI ANBEFALE DETTE DUMME SPILLET TIL NOEN. Skulle ønske jeg kunne rangere denne 0-stjernen
Jeg liker spillet, det er morsomt å spille, men det er et problem, kontrollene er ikke veldig jevne og det avanserte spesialoppdraget hvor du må lande et fly med motoren i brann er rett og slett umulig å gjøre, så kan ikke komme forbi det, flyet blåser opp for lett, jeg landet på rullebanen (etter flere mislykkede forsøk) motorer av, bremser på, snart hjulene berører rullebanen spretter flyet og eksploderer.... Hvis det ikke var for det oppdraget det er umulig å gjøre dette ville ha vært 5 stjerner
Du har løftet prisene på fly opp. Ser ut til at flere av dem bare er tilgjengelige for pengekjøp. Alpha Mike Foxtrot.
Morsomt og veldig tidsfordriv
Ok greie dette, men noe mangelfull styringsfunksjoner
elendig
Litt gudsøl
Spillet er bra. Grafikken er bra. Tingene som kunne vært bedre er visninger av horisonten ombord og kanskje et kompass. Realistisk landingsutstyr ville vært fint. Ulike innstillinger for gratis fly ville være flott. Jeg spiller vanligvis dette spillet i omtrent to uker, kjeder meg og sletter, for så å laste det ned igjen to år senere.
Jeg gir 2 stjerner fordi senior spesialoppdraget er veldig vanskelig. Tiden er veldig begrenset. Et annet problem er at når jeg ønsker å lande på hangarskipet er det noe uunngåelig grafikk som ikke lar meg se luftfartsselskapet. Så min forespørsel er å reparer den. Og lås opp alle fly slik at vi kan kjøpe dem, ikke med debet- eller kredittkort.
Fint spill, elevvennlig, fin grafikk som får det til å se ekte ut og utmerket kontroll
Ganske bra spill. Men dette spillet vil alltid ha penger. For eksempel er spesialtilbudene som kommer opp på skjermen din programmert til å vises når du har nesten det beløpet du trenger for å kjøpe det, slik at folk betaler for å få flere mynter. Og hjulet er rigget til kun å lande på 40 % avslag og 50 % avslag, slik at folk tror de var veldig heldige og kjøpte det. Tips: Hvis du vil være gratis å spille og du trenger mynter og har en høy rangering. Så i gratis flytur i stedet for oppdrag, gå bare for varmluftsballonger
Det er et flott spill, men kan du utvide hangarskipet og gjøre det litt bredt og legge til fly som tar av det og legge til våpen som er brukbare for flyet.
Dette spillet er bra og godt utviklet, men devolopers prøver latterlig hardt å prøve å få deg til å betale penger for fly eller valuta. Den har til og med et bonusspinn etter runder for å få rabatter for et VIRTUELLT fly som koster altfor mye. Jeg trenger ikke at de dytter ting for å kjøpe i ansiktet mitt. Annet enn det er det ganske bra bortsett fra kanskje kontrollene og håndteringen.
Kontrollene fungerer ikke. Jeg avinstallerte spillet og lastet det ned på nytt, og det er det samme. For noen år siden var dette spillet min favoritt
Fantastisk ...gøy.og jeg flyr..anbefaler..sterkt..
dette er det beste simulatorspillet noensinne! også fin grafikk, men legg til noen flere fly og fjern pengekjøp av fly, vær så snill og litt mer realistisk og gjør vannet vått og gjør flyulykkesscenen bedre og andre oppdateringer takk!
Ikke så bra
Kostnadene er helt uberettigede, $10 for et enkelt fly eller i tilfelle av ett fly $45....... FSX tar ikke engang $10 for en pakke med fly, og det inkluderer virtuell cockpit, forskjellige visninger, autopilot og mer stabilt kontrollsystem enn å vippe en telefon
Burde kunne se i cocbiten
Bare fly har blitt laget veldig realistisk utseende siden de gamle versjonene. Men den generelle spillopplevelsen er nå den verste. Flykontroll er urealistisk vanskelig. Det er sinnsykt vanskelig å snu et fly, esp. en stor en. Bremsen virker nesten ikke. Flylyden ble ikke bedre (fortsatt veldig lavt volum og ikke så ekte). Ingen buldrende lave frekvenser som en ekte jetfly. Propellfly høres ut som rulett eller en enkel maskin uten summing og igjen ingen lave frekvenser.
No har jeg kontroll og det er forbanna gøy, no må jeg fly et jagerfly i 2.5mac.
Supup-spillet, jeg likte det for mye
litt gøy
Dette spillet er helt... suger! Kontrollene FUNGERER IKKE, for eksempel landet jeg på en flyplass og da jeg prøvde å gå opp fungerte ikke kontrollene og jeg krasjet. Da jeg prøvde å kjøpe et fly, sa butikken noe sånt som "feil", men pengene mine ble tatt og jeg hadde ikke flyet jeg ønsket. Jeg vil ikke anbefale dette spillet til mine verste fiender.... det gir en pekepinn på om jeg ville installere det igjen....
Supert! DET ER SÅ GØY!!!! Vell jeg har bare kommet til nivå 5. :3 Lykke stjerne til dere:☆
Helt i starten og det virker veldig bra
Jeg ga det 2 stjerner fordi jeg ikke engang kan kontrollere flyet når det bestemmer seg for å dykke ned i et fjell eller gå glipp av rullebanen.
Hvis dere ikke vil at en annonse skal vises på WiFi-en, er det det nå dere lærer
Veldig dårlig erfaring med dette spillet fordi det ikke starter det viser svart skjerm
dette spillet er morsomt, men det er definitivt ikke realistisk. Jeg kan forsikre deg... de som sa at dette er realistisk har ingen anelse om hva "realistisk" flysim faktisk er. dette spillet er for moro skyld, ikke realisme
Jeg elsker virkelig dette spillet, men jeg vil ha global flyging og også en cockpit. Også fysikken for det store flyet er ødelagt. Grafikken er bra. Men det er en lekebarriere som er litt dumt. Jeg vil veldig gjerne ha en forandring i denne flysimulatoren. Takk .
Space Hunter: Galaxy Attack Arcade Shooting Game Arcade ujbx
Det er greit, men tiltkontrollene trenger konstant rekalibrering. Det forhåndsspesielle oppdraget der du nødlander en jumbojet, er som om kontrollene for det meste er for show. Den har gått vinglete umiddelbart ved start og krasjet, eller når motoren først blåser, drar den så hardt til venstre at jeg måtte vippe telefonen helt til høyre for å knapt svinge til høyre. Trenger et alternativ for manuell styring med piler for oppdrag som dette der tilt ikke er tilstrekkelig.
Jeg kan ikke engang ta av
Ganske grei. Det er ikke så komplisert som noen andre simulatorer. Ganske rettferdig på belønningene. Kontrollene er enkle. Grafikken er litt blokkete og hakkete her og der. Trenger definitivt et større flyområde. Jeg liker ikke å være inngjerdet. Flere fly ville vært fint, kanskje bytte maling. Kanskje i free roam sette en timer på tinder skiløperen, eller pakkelevering. Du vet at hvis oppgaven haster, vil en tidtaker få det til å virke slik. Frimodus for passasjeroppdrag, hvorfor kan vi ikke velge et annet oppdrag.
Selv om jeg elsker dette spillet, gir ikke lottospinnet mening. Hvorfor skulle det tillate en person å vinne noe de allerede har? For eksempel er noen fly i lotteriet, du kan potensielt vinne et fly du allerede har. Hvorfor ikke gjøre det slik at det bare har fly som brukeren ikke har ennå?