Post by partbridimpuctemb on Feb 8, 2022 8:49:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gacha Club ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gacha Club IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindige bron ▞▞▞
▞▞▞ Gacha Club 2022 version ▞▞▞
Ik vind het een leuke game maar je moet wel heel vaak level's spelen tot level 5😂👍
Ik hou van gacha sinds ik een kleine jongen was en ik speelde het een tijdje niet totdat ik naar YT keek en de inhoud van gacha life zag en ik vond het geweldig (hoewel het een beetje glitchy was) en kreeg dit en ik heb sindsdien ermee spelen, bedankt dat je de jonge mij en mij nu gelukkig hebt gemaakt
Ik hou van het spel, maar... soms verwijdert het mijn karakters, het loopt veel achter, maar daarnaast is het spel geweldig. Ik denk gewoon dat het voor alle leeftijden tot 2 jaar en ouder zou moeten zijn. (Gewoon om mensen het spel te laten weten kan niet worden gerepareerd Lunime is dood...)
Gacha Club Казуални blba
Het is super leuk alleen ik vindt de normale gacha life app toch duidelijk er maar hier heb je wel een verhaallijn!
Ik vind het geweldig dat je veel meer dingen kunt doen dan in het Gacha-leven!
Deze app is absoluut geweldig! Maar ik heb wel een suggestie, soms glijdt mijn hand weg en zet ik een personage op de verkeerde plek of zo in de studio. Als er een backspace-knopupdate zou zijn of als je een backspace-knop in je volgende game zou plaatsen, zou dat geweldig zijn! Ik suggereer het echter alleen, het zou gewoon handig zijn. 😅
voor de liefde van alle heilige dingen, los het importprobleem op bewerk: een pasfilter voor riemen ook pls 🙏 er zijn maar 4 rokken met hoge taille, zo niet, dan zou een derde riemoptie leuk zijn, zodat ik 2 rokken op elkaar zou kunnen leggen en voeg ook een riem toe
Het is een leuk spel, maar elke keer als ik het opnieuw probeer te installeren, werkt het niet, repareer dit.
Het is een leuk aankleedspel, maar de maker stopt na een paar maanden met updaten en er zijn veel bugs. Ik heb een nieuwe telefoon, dus toen ik probeerde gegevens over te zetten, werkte het niet. Zelfs toen ik mijn oude oc-codes probeerde, werden ze niet overgedragen, wat me erg verdrietig maakt omdat ik er veel tijd aan heb besteed om ze te maken.
Super leuk spel je niks te kopen ik geef het 4 sterren
Gacha Club معمولی vhje
Het spijt me, maar iedereen op YouTube en Discord haat me omdat ik deze app heb, want toen ze mijn profielfoto zagen, herkenden ze meteen de kunst en schreeuwden ze gewoon tegen me over hoe walgelijk deze app is, ik snap mensen gewoon niet er zijn dagen. Ik wilde gewoon een aangepaste profielfoto en geen geld uitgeven aan een laptop en software kopen alleen om te tekenen, omdat ik een klein budget heb vanwege COVID, ik wil gewoon niet meer gehaat worden. =😢
De iOS-versie is veel beter dan de Android-versie, want wanneer je de app afsluit, wordt de app niet gereset wanneer je de app op de achtergrond op de Android-versie verlaat.
telkens als ik de app probeer te openen, gaat deze een paar seconden open en schopt me er dan uit en ik heb alle dingen geprobeerd die ik dacht te doen.
Alles is goed, ik vind het allemaal geweldig en ik was zo opgewonden toen het uitkwam en ik ben nog steeds opgewonden, ik heb niet alles verkend, maar ik ben er nog steeds dol op - voor de iOS-gebruikers krijg je ook gacha club jij moet gewoon geduld hebben, maar er zijn enkele bugs in het spel, ook al heb ik genoeg ruimte-
Ik heb eerder op het apparaat van mijn broers en zussen gespeeld en het was geweldig. Toen ik het echter op mijn apparaat kreeg, was het traag en duurde het lang. Ik wil echt kunnen spelen, maar het blijft maar glitchy. Kun je helpen?
Sea Monster City-jeu de monstre Jeux de rôles lxom
Het is de beste app ooit als je dit ziet, probeer het eens!
Het is zo cool, maar pls meer emoties
Gacha Club Hygge erff
Ik hou zo veel van gacha club, maar het blijft maar crashen en al mijn vorderingen in de vuilnisbak😞 het maakt me zo verdrietig omdat ik zo hard heb gewerkt voor de diamanten en punten en nu zijn ze weg pls repareer het 😢😢😢😢😢 MIJN DIAMANTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! ️☹️☹️
Yhis is de beste, ik hou ervan, gewoon omg, het is zo leuk ️👄❤️
Erg leuk spel vooral omdat ze veel hoeden en mutsen hebben. Voor de mensen die twijfelen om dit spel te downloaden: dit spel is echt een aanrader!!!
Ik vind het geweldig, het is mijn favoriete spel! Ben dol op alle gacha-apps trouwens! Je doet geweldig werk Lunime! Ga door!
Gacha Club is een geweldig spel vergeleken met de oude versies; Gacha Life, Gacha Verse en Gacha studio.Gacha Club heeft zoveel aanpassingsmogelijkheden voor het haar, de accessoires en de kleding van de personages! Je kunt het spel ook zonder internet of zonder data gebruiken! Over het algemeen speel ik dit spel al ongeveer 2-3 jaar. Ik heb ook de oude versies van Gacha gebruikt. Ik zou dit meestal aanbevelen aan anderen die graag personages aanpassen en anderen die graag verhalen maken.
Dit is een goed, niet geweldig spel en ik zou het 5 sterren hebben gegeven, maar mijn probleem ermee is dat wanneer je je personage omdraait, de oogkleuren van kant wisselen en het is echt irritant, het zou zeker niet uitmaken als je personage een enkele oogkleur had zoals blauw of bruin, maar sommige van mijn personages hebben heterochromie, dus als ik ze omdraai, is de oogkleur niet aan de goede kant en wordt het ... vervelend.
Gacha Club Fritidsspill ltbt
Dit spel is mijn favoriet, het werkte een tijdje, maar nu heb ik ZO veel problemen. Elke keer dat ik op een personage klik om het te bewerken, crasht het en worden AL mijn voortgang verwijderd. Ik heb veel opslagruimte en geen vertraging. Ik kan dit niet oplossen en het is duidelijk dat Luni het niet eens probeert! Ik gebruik ook graag pastelgeel en roze. Alsjeblieft Luni repareer je spel, probeer het in ieder geval.
leuk maar je hebt ni veel kleren enzo
Gacha Club Santai uqpx
Wel leuk
DIT A IS GEWELDIG ZIJN WETEN 1ST GACHACLUB DAN GACHA LEVEN EN GACHAVERSE
Creatief
Je kunt je personage echt aanpassen en er zijn aanpasbare dingen en het is cool om je aan te passen in een game en er is veel esthetiek die je tijdens je reis kunt maken terwijl je verder gaat. Het spel heeft beperkte kleuren, maar het heeft veel kleuren op de kleurenpagina. De game gebruikt chibi-dingen en veel slots (inclusief de back-uppagina's met 90 slots). Deze game heeft ook veel achtergronden! Ik denk dat je dit spel moet spelen als je dat nog niet hebt gedaan!
Leuker dan de andere gacha's want je kan meer dingen doen dus leuker dan Gacha life gacha studio gachaverse
Download Panda Helper MOD APK 1.1.3.6 voor Android
Hallo, ik heb gespeeld en ik ben dol op dit spel, maar ik kreeg een update op mijn telefoon en ze probeerden het opnieuw te spelen. En het zou niet werken en probeerde het opnieuw te downloaden, maar het werkt nog steeds niet, kun je helpen?
alle personages verwijderd waar ik dagen aan heb doorgebracht. kan ze niet eens herstellen, want wat denk je? Ik gebruik de rpg-factor niet, dus ik was nog steeds level 1 waardoor het dus IK KAN MIJN PERSONAGES NIET HERSTELLEN.
Het is een goede game, je hebt alleen wat meer kleding nodig, gewoon een beetje, maar het is een goede game. Ik beoordeel het met 5 sterren omdat het er mooi uitziet en de kwaliteit van het spel er geweldig uitziet! Ik hoop alleen op meer opties later, en hoop dat andere mensen van het spel houden zoals ik. Ook de verhaallijnen en gevechten zien er geweldig uit!
Het ziet er verbazingwekkend uit!! maar ik kan het niet installeren ... iemand die me kan helpen?
het is echt een goede game, ik hou van de gevechten, maar idk waar de rekwisieten zijn die je in je hand kunt houden
Het is heel leuk en ik word rossen beter in mijn popentjes maken❤️👍
File name:air.com.lunime.gachaclub-1.1.0.apk · version:1.1.0 · Size:99.86 MB · Offered by:Lunime · OS:Android
geweldig! hoewel er een klein probleem is, was het andere deel van het spel (je weet wel, vechten tegen schaduwmonsters denk ik) in het begin moeilijk te begrijpen voor mij. Ik was aan het vechten, en plotseling lijkt de moeilijkheid gewoon te veel op te lopen. niet alleen dat, ik vind persoonlijk de eerste baas te moeilijk. (bewerk de recensie) yep, het importeren en exporteren van karakters is gewoon helemaal mislukt denk ik
Dit was zo'n leuk en vermakelijk spel, ik kon creatief zijn en alle verhalen maken die ik wilde met mijn favoriete personages. Totdat ik een nieuwe telefoon kreeg en Gacha Club niet meer begon te werken. Elke keer als ik het spel start, wordt ik eruit gegooid, ik heb het verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ik heb mijn telefoon afgesneden en vervolgens weer aangezet, ik heb gecontroleerd of mijn telefoon of de app een update nodig had (en dat deden ze niet). Niets werkt, ik ben er erg verdrietig over omdat dit mijn favoriete spel is, en nu kan ik het niet spelen. Corrigeer dit a.u.b.