Post by tycavetootdisp on Feb 7, 2022 16:21:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack poeng ▞▞▞
▞▞▞ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games 2022 version ▞▞▞
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games Пригодницькі ixct
Utfordrende og jeg elsker å tilby tjenester til publikum.
Jeg trenger fortsatt mer tid for å virkelig kunne vurdere dette spillet.
Elsker å spille dette spillet, det er mange nivåer å fullføre før du går videre til neste, men det er verdt det så langt så bra
Det er ikke mye av en utfordring for meg. Til repeterende
Dette spillet er så dumt
Det er et flott spill. Jeg ga den bare 3 stjerner fordi jeg skulle ønske det var flere brett. Jeg har fullført spillet, men det er ikke ferdig utviklet ennå
Veldig buggy. Holder på å fryse og lukke seg
Jeg elsker spillet litt avhengighetsskapende
Elsker spillet. Men det som er irriterende er at den alltid slås på selv mens du spiller spillet. Jeg må alltid dempe den manuelt etter å ha sett en annonse eller når jeg åpner spillet på nytt, noe som er veldig irriterende. Men bortsett fra det elsker jeg spillet
Dette er det beste spillet på den måten jeg ga 5 stjerner, men det er ett problem, det er en tjener, slik at det er mange problemer, men spillet er det beste spillet for alltid, vær så snill å fikse dette problemet. 🙏🙏
Så gøy
3. hotell, nivå 55 er umulig. Men jeg liker at oppgraderingene ikke krever edelstener i motsetning til de andre appene i denne sjangeren, og det gamle hotellet kan spilles om for en liten gull. Gjestenes forespørsler er ikke tilfeldig, så det er bra. Resepsjonisten er slapp og reagerer ikke. Redigert: oppdatert, har du prøvd å spille spillet selv?
Dette spillet er OMG og dette virkelig flotte spillet
coolsball
Morsomt spill Du lærer om ledelse og kontroll
Opprinnelig morsomt, men nivåer kan ikke konkurreres uten å bruke boosts. Blir kjedelig når du innser at du må bruke penger for å nyte
Det er bare ikke så gøy, beklager
Drømmehotellsjef
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games Dobrodružné xbj
Jeg liker appen veldig godt, men problemet er at den har for mange annonser, du må se én annonse på hvert nivå, men spillet er morsomt
Du fungerer ikke
Ok, dette spillet er så komplisert, det første nivået var lett som en plett og opp til nivå 3, og da jeg var på nivå 6 var det så travelt. Og jeg mistet også et av nivåene som om det begynner lett og blir veldig hardt. Og du må ta igjen alle kundene fordi de blir sinte hvis du ikke serverer kaffen til dem eller du ikke har et rom klart for dem, selv den tiden de betaler, som wow det er så komplisert. Det var en lang kommentar nå, ikke sant?
Musikken vil IKKE forbli av. Dette er veldig problematisk for spillestilen min.
Dette er et herlig spill, men for å være ærlig er det veldig vanskelig og du trenger mer tid til å lage mat og oppgraderingen er for mye penger, du bør gjøre det mindre penger og kunder kommer hvert sekund og du har ikke nok rene og ikke-brukende rom det er derfor jeg ga det en rangering på fire, men fremfor alt at spillet er fantastisk
Denne appen er en veldig interessant app
Cooking Yummy-Restaurant Game Arcade vqs
Starter ikke på nivå 1 når jeg er halvveis i spillet
Jeg har akkurat begynt å lære dette kjærlige
Spillet lar deg tjene dobbelt så mange diamanter og penger, i motsetning til de andre spillene som dette, elsker jeg det
Et matlagingsspill jeg spiller er mer gratis enn dette. Bokstavelig talt gratis. Jeg mener du må se annonser for at det skal være gratis, men dette spillet er ikke slik. Du må kjøpe diamanter hvis du vil passere nivåene raskere. Jeg bruker mer penger på det faktiske gratisspillet bare fordi jeg vil hjelpe til med å støtte det. Det er ikke en pengegrabber. Gjør dette spillet sånn og bruker mye av det. Her også.
Jeg liker spillet, men jeg kom til en annen verden, og spillet frøs nettopp oppgraderingen min ville ikke dukke opp når jeg trykker på play. Den ville ikke gå, jeg måtte slette og laste ned spillet på nytt, og jeg måtte starte på nytt fra begynnelsen, lagret ikke engang framgang
Strålende småspill, men ville vært bedre hvis nye hoteller åpnet raskere.
Det er et bra spill og jeg ser et potensiale i det. Det er en vanlig annonse som jeg har det bra med, siden de har sine grunner. De første nivåene er enkle. Da blir de hardere. Og snart er de praktisk talt umulige. Det som gjør det verre er hjertene! Hva er vitsen med dem. Alt de kommer til å gjøre er å få de utålmodige vennene dine til å bli lei av spillet. Og etter en dag med lek, er jeg lei av det. Jeg vil gi deg en måned til du gir meg ditt feilsvar. Hvis ikke svar sletter jeg
Takk for spillet
Akkurat som alle andre hotellspill er det spillbart
Super søt 😊
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games Phiêu lưu wskt
Elsker det